Angol nyelvű ügyfél-kapcsolattartás
Ha bővítené a cégét vagy szolgáltatásait és szeretne nemzetközi ügyfelekkel is dolgozni, de nem érzi magabiztosnak az angol tudását, segítsek a kapcsolattartásban a külföldi ügyfeleivel.
Évekig dolgoztam angol közegben multinacionális és kis magyar cégeknél is, ahol tökéletesen megtanultam a céges levelezés, telefonos kapcsolattartás és tárgyalás legfontosabb elemeit.
Az angol nyelvű asszisztencia előnye, hogy nem kell egy plusz embert foglalkoztatnia, akár heti 1-2 órában is szívesen segítek. (angol/magyar nyelven)
– céges levelezés fordítása
– céges anyagok fordítása (adatvédelmi szabályzat, szerződések, pályázatok, weboldal stb.)
– reklámszöveg írás
– telefonos kapcsolattartás
– tolmácsolás online és/vagy személyes találkozón
GYIK
Miért lenne nekem szükségem angol nyelvű ügyfél-kapcsolattartóra?
Mindenki szeretné ha a vállalkozásáról, szolgáltatásáról a lehető legjobb véleménnyel lennének az ügyfelei. Ha Ön nem rendelkezik magabiztos angol tudással, de szeretne zavartalanul és professzionális módon kommunikálni a nemzetközi ügyfeleivel, akkor ajánlatos megbízni egy szakembert, aki segít a mindennapi kapcsolattartásban. (levelezés, telefon, tárgyalás).
Hogyan működik az ügyfél-kapcsolattartó szolgáltatás?
Ez egy komplex, összetett szolgáltatás. Távolból fordítom a levelezést és Önnel telefonon, emailen egyeztetek. Megoldható a levelező rendszer közös használata is. Minden a megbízótól függ, az Ön igényeihez igazítom a szolgáltatást, ha igény van rá, akár személyesen, az irodájából is elvégzem a feladatokat.
Mindenképp javaslok egy személyes találkozást a közös munka megkezdése előtt, hogy megérthessem és átláthassam a cége, vállalkozása céljait, hogy megfelelő módon tudjam képviselni.